Subject: Teabenõue
From: "Kristo Ernes" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 10:27:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tegeleme ventilatsioonisüsteemi ja mürataseme mõõdistamisega
(akrediteerimistunnistus lisas). Tekkis küsmus, kas Terviseametile on
vastuvõetav, kui mõõdistame ja esitame mürataseme vastavalt tänaseks
vanemale standardile EVS-EN ISO 16032:2004 (uus EVS-EN ISO 16032:2024)?

Teame loobuda edaspidi mürataseme päringutest.

Lugupidamisega

Kristo Ernes

Abiinsener/tehnik

Tel +372 5690 0489

E-post [email-masked]

P.P. Labor OÜ

P.P. Ehitusjärelevalve OÜ

www.ppe.ee <http://www.ppe.ee/>